ورود نخستین زائران دمام عربستان پس از ۹ سال به مشهد (۱۳ آذر ۱۴۰۳) مشهد سبزتر می‌شود | افزایش ۴۴ هکتاری فضای سبز مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) رایگان است پیشینه روستایی آباد که روزگاری مرکز تولید آرد مورد نیاز مشهد بود | یادی از آسیاب‌های بابرکت «طُرُق» محله مستقل، خواسته ساکنان خیابان عمار یاسر از مسئولان شهری است | دردسر‌های نام یک محله! کال زرکش مشهد یک قدم به سامان‌دهی نزدیک‌تر شد آغاز به‌کار پروژه اتصال بولوار شهید مفتح شرقی مشهد به فلکه سوم گلشهر (۱۳ آذر ۱۴۰۳) + ویدئو کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار دارد (۱۳ آذر ۱۴۰۳) مناسب‌سازی معابر شهری مشهد ویژه توانیابان مترو مشهد در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) رایگان است مهمانان اجلاس اکو به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شدند (۱۲ آذر ۱۴۰۳) ۸۴۵ خانه‌مسافر در مشهد دارای مجوز فعالیت هستند قدردانی استاندار خراسان رضوی از اقدامات شهرداری مشهدمقدس روایت خیابان «کوهسنگی»، یکی از زیباترین خیابان‌های مشهد | زندگی در جوار یک کوه سنگی شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از گره ترافیکی حدفاصل میدان آزادی تا استقلال مشهد + پاسخ سرنوشت نامعلوم بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان حاشیه شهر مشهد برگزاری دومین دوره اهدای نشان مشهدالرضا(ع) هوای کلانشهر مشهد بالاخره سالم شد (۱۲ آذر ۱۴۰۳) مشهدالرضا (ع) جهان‌شهر برکت‌وکرامت قطب دیپلماسی شهری دستورالعمل مقررات شهرسازی و معماری برای توان‌خواهان بازبینی می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست توسعه ایستگاه‌های دوچرخه بایدو در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۲۷۵۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
شهروند خبرنگار | درخواست توسعه ایستگاه‌های دوچرخه بایدو در مشهد
پاسخ مسئولان شهری به گسترش ایستگاه‌های دوچرخه بایدو در خیابان سناباد مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودروها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و از سوی دیگر به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند. به دلیل مزیت‌های فراوان در بسیاری از شهر‌های پیشرفته جهان به استفاده شهروندان از دوچرخه تأکید بسیاری می‌شود و بسترهای مناسب برای دوچرخه‌سواری فراهم شده‌است.

سرعت زندگی در دنیای مدرن امروزی ارزش استفاده از دوچرخه‌ را چند برابر می‌کند. در همین راستا فراهم کردن زیر‌ساخت‌های لازم برای دوچرخه‌سواری شهروندان از ضروریات است.

شهروندی در راستای افزایش این وسیله کارآمد برای خیابان سناباد مشهد به شهرآرا چنین پیام داد: «سناباد یکی از خیابان‌های پرتردد مشهد است. با این حال برای کاهش استفاده از خودروهای تک‌سرنشین در این خیابان، ایستگاه دوچرخه در نظر گرفته نشده است. از شهرداری مشهد تقاضا داریم که در این خیابان ایستگاه دوچرخه ایجاد کند.

در پیگیری خبرنگار شهرآرا، محمد واحدی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک این درخواست شهروند را در حوزه کاری سازمان ترافیک دانست.

در ادامه پیگیری، خبرنگار شهرآرا سراغ قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد رفت، او در‌این‌باره گفت: درست در ورودی خیابان سناباد جنب ایستگاه مترو سعدی یک ایستگاه فعال دوچرخه داریم. در میدان پنجراه سناباد مقابل بانک صادرات نیز ایستگاه فعال داریم. مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد افزود: همچنین نبش سناباد‌۶۱ ‌ایستگاه فعالی وجود دارد.

به گفته او در مجموع ابتدا‌، وسط و انتهای خیابان سناباد ایستگاه فعال دوچرخه وجود دارد. طاهری اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم و چهارم سال‌۱۴۰۳ نیز توسعه این ایستگاه‌های دوچرخه را در این خیابان خواهیم داشت که به دنبال اجرای آن سرفاصله این سه ایستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->